Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. június 12., hétfő

Kihivás 9 nap

 Kentaur


   A nappaliban, a heverőn kapcsolgatom a távirányítót. Valahogy ma semmi sem tudja lekötni a gondolataimat. A Herkules megy az egyik csatornán es pont az a kentauros rész,amin Áron mindig szórakozott. Sosem értettem mit szeret ezen a sorozaton, álltalában ebből indultak a viták, ami odáig fajult, hogy ő a nappaliban töltötte az éjszakát.Holnap ujra látni fogom, lassan két hónapja nem találkoztunk, pedig rengeteg mindenről kellene beszéljünk. Vanda születésnapjára pedig el kell mennem, ő a legjobb barátnőm és mivel közös a baráti körünk Áron is ott lesz. 

   Reggel ki csinosítom magam , a kedvenc lenge nyári, virágos ruhámat veszem fel. A kerti partira tökéletes lesz. Gyalog indulok útnak mert addig is húzhatom az időt mig odaérek. 

- Végre itt vagy! – Vanda a nyakamba ugrik.- Féltem, hogy nem jössz el, miatta.- int a medence felé. Biztos megérkezett.

Egyre idegesebb vagyok, fogalmam nincs, hogy hogyan reagálok a jelenlétére. Szólni fog hozzám vagy jópofáik, úgy csinál mintha idegenek lennénk. Megsimogatom a gyűrűs ujjam, mikor ideges vagyok körbe forgatgatom. De a hiánya ráébreszt a valóságra, két hónapja letettem az ékszeresdobozomba.

Az udvar teli van emberekkel, de az ostoba szívem csak Áront keresi, és persze rögtön megtaláltom. A haverjaival és pár ismeretlen férfival fürödnek a medencében. 

Félmeztelen, ahogy látom fogyott is, mert megjobban kirajzolódnak a kidolgozott izmai. Hirtelen rám néz és én elfordulok. Az egész arcom ég. Basszus, hiszen már nem vagyok kamasz, hét éve a felesége vagyok, ismeri minden porcikám. Visszafordulok, de elmúlt a pillanat, ujra a barátaival foglalkozik. Ha igy megy tovább el kell, hogy tűnjek innen. 

Most, hogy látom még jobban hiányzik, fáj, hogy nem érhetek hozzá, nem csókolhatom és nem hallgathatom a nevetését. De igy a legjobb túl sokat veszekedtünk, szenvedélyes volt mindig a kapcsolatunk. Egy veszekedésnél azt mondtam, hogy tűnjön el és ő lehetetlen nőszemélynek nevezett összepakolt és elment. Azóta nem hívott vagy irt. Válási papírokkal sem jelentkezett. Fogalmam nincs mit akarhat, de én is össze vagyok zavarodva. 

    Vanda bemutat egy férfit, de nem is figyelek rá. Áron árgus szemekkel néz minket. Összehúzza a szemöldökét, mint aki bármelyik pillanatban kiugorhat a medencéből, hogy megtámadja az ellenfelét. Ha akar valamit miért nem beszél velem. Kezd elegem lenni.

Kimentem magam és beszaladok a mosdóba. Felfrissítem magam és pár mély lélegzetet veszek. Hangosan kopognak az ajtón.

- Egy pillanat és szabad lesz.

Az illető benyit és egy nagyon ideges Áron áll előttem.

- Te, te mit keresel itt.- dadogom.

- Miért csinálod ezt Reni, pont előttem flörtölsz azzal a szerencsétlennel. Jelenleg még a férjed vagyok, hogy teheted ezt velem.

- Te miről beszélsz, csak beszélgettünk. Te megörültél, amúgy sem tartozom magyarázattal hiszen elhagytál.

- Én nem hagytalak el bazd meg, csak kellett egy kis szünet.

- Azért, hogy mással is ágyba búj.- tudom, hogy be kéne fognom a szám, de a hallgatás sosem volt az erősségem.

- Hallod magad, te nő, tudod, hogy sosem csalnálak meg.

A távolság hirtelen megszűnik köztünk és teljesen az ajtónak taszít. Végre ujra érzem férfias illatát, ami mindig begerjesztett. Végig simít a derekamon, észreveszi, hogy nincs ellenállás, folytatja a barangolást. Vággyal telve meg csókol.

- Végre ujra érezhetem az édes izéd.- dörmögi

Tovább csókol, ujra felfedezi a testemet. Hirtelen lekerül rólam a csipkés fehérnemű. A lábaimat felemeli és mélyen belém temetkezik. Egyszerre nyögünk fel, ujra teljesnek érzem magam. Addig mozog mig mind a ketten a csúcsra érünk. Tökéletes mint mindig.

- Hiányoztál szerelmem.

- Te is nekem.

Kéz a kézben hazamegyünk a közös otthonunkba. Leülünk a kanapénkra, ő bekapcsolja a tévét, pont Herkules megy egy újabb kentauros résszel. Át akarja kapcsolni de én intek, hogy ne tegye.

- Biztos vagy benne?

- Igen, nem érdekel, hogy mit nézel, csak együtt legyünk. 

Rám mosolyog és bevackolom magam a karjai köze. Elégedetten nézek az ujjamra, ahol ujra a helyén virít a karika gyűrűm.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...