Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. június 10., szombat

Kihivás 8 nap

 Jég és tűz


   Kényelmetlen frakkban állok minden rokonunk és barátunk előtt. Nem vagyok lámpalázas fickó, de most feszengve érzem magam. Mindenki őt keresi és várják, hogy megjelenjen. Talán kételkednek, hogy itt lesz, de én tudom, hogy nem hagy cserben . Ebben a pillanatban nem én vagyok a figyelem középpontja, pedig ha tudnák , hogy micsoda túlfűtött érzelmek kavarodnának bennem, biztos meglepődnének.

   A tanúm is megérkezik, hibátlan megjelenéssel. Kerüli a tekintetem, jobban is teszi, mert nem tudom, hogy mit szólnának vendégek egy balhénak. A tűz ég az egész testembe, a nyakkendőmet meglazítom. Az anyám rám pisszeg, hogy ne merészeljem.

 A tökéletes feleség, misis arisztokrata, közben csak egy diszfeleség, a drága hűtlen apám mellett.

 A türkiz színű ruhában öltözött koszorúslányok megjelennek, a harangok csengése kibillent a gondolataimból. Sorban végig vonulnak és nemsokára meglátom drága arámat. Makulátlan hófehér ruhájában pompázik, a tisztaság jeleként. Nevetséges hiszen egy éjszakai klubban ismertem meg ahol a barátnőivel iszogattak. Rögtön egymásra kattantunk és ágyba bujtunk. Egy év után megkértem a kezét. A szüleim nagyon boldogok voltak, mert Barbi a mi köreinkből való. 

   Ahogy közeledik felém, bevillanak a fél órával látott emlékek. Elindultam megkeresni a tanúmat, akartam meg koccintani egyet a fiúkkal. Bekopogtam a szobába , ahol tudtam, hogy készül. Nem reagált rá ezért benyitottam, ami elém tárult attól elszörnyedtem, az egésztestembe tombolt az adrenalin. Kedves legjobb barátom pont a leendő feleségemet fogdosta és csókolgatta. Észrevettek és rögtön szétrebbentek. Tomas halálra váltan állt előttem és attól rettegett, hogy mit fogok tenni. Engem nem ő érdekelt hanem Barbi.

- Kifelé.- kiáltottam.

Mint egy megfutamodott patkány úgy kotródott ki. Micsoda jellem, magára hagyja a csalfa társát. 

- David meg tudom magyarázni.

- Mióta tart?- lehet, hogy hónapok óta csal, ezek után hogyan bízzak benne.

- Most történt meg először, ez egy hiba volt, téged szeretlek csak megijedtem.

Híhetek neki, fogalmam nincs, annyiszor elment nélkülem a barátnőivel szórakozni. Kitudja, hogy kivel mit csinált.

- Nem tudok hinni neked.

- Könyörgöm, ne tedd ezt velem. Itt az egész család, nem fújhatod le az esküvőt. 

Megoldjuk ígérem.

   Beleegyeztem, de ahogy most előttem áll az én hűtlen Barbim, csak undort és hidegségetérzek. Mintha a tűz amit egymás iránt éreztünk jéggé varázsolódott volna.

A tiszteletes elkezd beszélni, egy szavára sem figyelek.

- David, fiam válaszolj. Akarod az itt megjelent Barbara Ericsont feleségedül.

- Sajnálom, de nem. 

Nem akarok egy bizalmatlan kapcsolatban élni. Mindenki hüledezik, Barbara csak sir de nem érdekel, kisétálok a templomból. Végre szabad vagyok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...