Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. június 26., hétfő

Kihivás 21 nap

 Óceán


   Izgatottan készülök az év legfontosabb versenyére. Egész évben csak ezzel foglalkoztam. Minden nap edzésre jártam. Kora hajnalba keltem, hogy lefussam a napi tíz kilométert. Sikerült az ország legjobb sport egyetemére bejutnom. A gími legjobb gyorsfutója voltam. Utolsó évben a sok munkának köszönhetően első helyen végeztem. Igy ösztöndíjjal bekerültem. Sosem voltam ennél boldogabb. A cél az olimpia, az Amerikai Egyesült 

Államok színeit akarom képviselni. Az óceán partján most szervezik meg először a versenyt. A szívem a torkomban dobog. Az adrenalin lassan a tetőfokára hág. Nincs annál felajzóbb érzés mint mikor megszólal a hang, hogy indulni kell. Na jó, talán mikor az ő közelébe vagyok. Körülnézek és csak az edzőtársaim vannak jelen. Tudom, hogy hiába keresem, ő nincs itt. Figyelmeztetett, de engem nem érdekelt. Minden érzést próbáltam elfojtani magamban. Nincs idő kapcsolatokra. Tegnap szembesített, hogy ez már szinte az, de tagadtam és tagadtam, ő pedig otthagyott. Nehéz bevallani de igaza volt, egész évben találkozgattunk, minden buli együtt hülyültünk, iszogatunk. Ő biztatott, hogy minden rendben lesz. 

Magamnak is nehéz beismernem, de nincs most idő ezen gondolkodni. Elment igy a legjobb mind a kettőnknek. Először a lányok versenyeznek, majd mi következünk. A tízesszám a kezemre van ragasztva. A szél lengedez, mindenki kiabál és szurkol. Próbáloknem figyelni a zajra, csak magamra összpontosítok. Elindítják a versenyt, szaladok ahogy csak birok. Koncentrálok, csak a célra figyelek. A gondolataimba befurakszik a hangja, a tegnapi szomorú csalódott tekintete. Azt hitte, hogy ha szembesít az érzéseinkkel egy pár leszünk. Megfordult és otthagyott magányosan a szállodai szobámba. Furcsa, kellemetlen érzés telepedett rám. Hiányzott és rossz érzés volt fájdalmat okozni neki. 

Még pár méter es a cél előtt vagyok, sikerülnie kell, de ki fog vélem örülni, ki fog tiszta szívből megölelni. Be kell ismernem, hogy szeretem, szerelmes vagyok a legjobb barátomban. Fellélegzek, végre szabad vagyok. A célt elhagyom, szaladok tovább, nem érdekel, hogy én nyertem meg. A főszervezők kiáltanak utánam, de most már tudom, hogy mi a célom. 

Az oceánpartrol kiérve fogok egy taxit. Izzadtan és fáradtan leülök, de csak vigyorgok. 

Megérkezem az vonat állomásra. Megkeresem a járatát. Meg is pillantom, ott áll a kis hátitáskájával, szomorúan nyomkodja a telefont. 

- Hanry, itt vagyok.- kitárom a kezem es boldogan szaladok hozzá.

- Brett, mit keresel itt? Neked a versenyen kellene lenned.

- Nem, nekem most itt kell lennem veled.

A füle mögé tűrők egy kosza tincset. Érzem, hogy remeg az érintésemtől.

- Nem értek semmit.- hebegi.

- Eddig magamnak sem mertem bevallani de szeretlek, szerelmes lettem beléd. Nekem ez új, most mondtam ki először, de tudom, hogy kellesz nekem.

Látom, hogy kétkedik, ideje a tettek mezejére lépni. Megsimogatom borostás arcát és lágyan meg csókolom. A szívem hevesen ver, de nem érdekel, hogy ki láthatja csak az, hogy a szerelmemmel lehetek. Megfogom a kezét és kéz a kézben indulunk vissza a szállóba, mert számtalan módon akarom bebizonyítani, hogy szeretem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...