Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. június 26., hétfő

17. Fejezet

 17. FEJEZET


- Jò reggelt Napsugár.- csicsergő Sarah.

- Jò reggelt! 

- Nem lehet megszokni ez a kilàtást.- néz a távolba – de sajnos el kell hogy szakítsalak a teraszodról, mert fél òra mulva indulnunk kell a fotòzás helyszínére.

- Semmi kedvem felállni.- zsörtölődöm

- Tudom, de lesz még alkalmad csodálni a kilátást. Megigérem hogy holnap együtt nézzük. Várj, nem holnap, mert kitudja, hogy hol és mikor ébredek fel az átbulizott éjszaka után.

A lelkiismeretem feléled, nem hazudhatok a legjobb barátnőmnek. Ő mindig mellettem állt mikor szükségem volt rá.

- Sarah, történt valami.

- Mi az Ari? – visszanéz az ajtóból.

Mondani készülök, mikor kinyílik az ajtóm.

- Mindenhol kerestelek titeket, gyertek reggelizni.- Suzy boldogan mosolyog ránk.

- Megyünk már, csak átöltözünk. - Sarah hùz maga után a szobába.

- Öltözz gyorsan, sietek le mert a lányok nem hagynak a reggeliből.

Csalódotton készülődők, nem tudtam elmondani a titkomat. Reggeli után, a ház elött ácsorogtunk. . Egy busz érkezik ertünk. Sorba felszállunk, egész várakozas alatt nyugtalan vagyok. Alig várom, hogy tùl legyünk rajta. Utolsònak szállok fel. Sarah már ül a leghatsò sorban. Foglalt nekem helyet maga mellett. Ahogy haladok felé, észreveszem, hogy a másik oldalan Mason ül. A szivem hatalmasat dobban. Nem csapott be, tényleg itt van velünk. Igy könnyebb lesz tùlleni a fotòzáson.

- Hello Arabella! – hivatalosan néz rám, csak a szeme árulja el, ahogy cinkosan mosolyog rám, az aprò szarkalábak a szeme körül mindent elárulnak.

- Jò reggelt Mason.- ahogy ránézek, elolvadok.

Beülök a helyemre, és mosolyogva indulunk a helyszinre.


*


   A busz egy hatalmas kúriánál áll meg, kovácsoltvas kapuk veszik körül. A sofőr nyitott ablakból kihajol és egy berregéssel kinyitják a nagykaput. Az ut fákkal van körbevéve. A ház előtt egy kör alakù szökőkut helyezkedik el. 

Sorban kiszállunk a buszbòl. Egy òra buszozastòl elgémberedtek az izmaink, jòl esik a nyujtòzkodás. 

A kuria sötétbarna fa ajtaja kitárult, egy nagyon önelégült férfi lép ki rajta, rögtön felismerem, ez Nathen aki kikezdett velem a jòtékonysági partin. 

Ennek a pasinak mindenhol jelen kell lennie.- suttogom.

Itt vagyok veled, nyugodj meg.- Mason halkan megszòlal s hátam mögül. Lehet nem voltam elég halk.

Jò napot hölgyeim, Nathen Porter vagyok, èn biztosítom a mai fotòzas helyszínét. Érezzék jòl magukat az otthonomban.Kitarja az ajtòt, és beenged. Életembe nem láttam ennyi luxust. A földszinten a nagy nappali teli van emberekkel. Igazi smink studiòt hoztak össze. Öt asztal, tükörrel és székekkel.

- Itt nyugodtan készülődhetnek a fotózásra. A másik szobát pedig öltözővé alakítottuk at. – ránéz a drága Rolexére.- hamarosan mister Yokamoto is megjön.

Pont ő hiányzik nekem, igy is egész nap rossz érzésem van. Reménykedtem benne, hogy végül megváltoztatja a terveit. 

- Itt leszek veled.- suttogja Mason a hátamnak. 

Válaszra sem várva otthagy és Nathen mellé áll. Komoly, üzleties maszkját újra felveszi. Próbálok megnyugodni, hiszen nem leszek kettesben vele, Mason megígérte, hogy vigyázz rám. 

- Gyertek nézzétek meg a ruhákat!- Danny, a fotósunk siet felénk, majd csettint az ujjával, hogy rá figyeljünk.- Elnézést ha megzavartam valamit.- hirtelen el szégyelli magát, hogy félbeszakította a beszédet.

- Semmi baj Danny, nyugodtan mehetnek dolgozni.- Mason határozottan biccent, hogy mehetünk. 

Megfordulnak és felmennek az emeletre. Nathen elégedetten dörzsöli a kezét, miközben beszélgetnek Masonnal, ő egyre gondterheltebbnek néz ki, és a megszokott homlok ráncolás jelenik meg az arcán.

- Sajnos nem látom tovább őket, a lépcsőfordulónak köszönhetően. Lassan egymagam állok az előszobában. A többiek Dannyt követik. Jobban járok ha követem őket. Danny a fehérnemű tartó előtt áll meg.

- Felcímkéztem mindegyiket, igy már tudjátok ki mit vesz fel. Sorban lesz a fotòzás. Mindenkire fél óra jut. Úgyhogy csak ügyesen, mert gyorsnak kell lennünk.- ismerteti a munkamenetet. Miután mindenki végez Suzy es Arabella maradnak még. Itt megtaláljatok a második szett fehérneműt. Munkára fel lányok.- Boldogan csicsergi. 

Eltávolodik a ruháktól, igy mi is szemügyre vehetjük. Szebbnél szebb darabokat hoztak nekünk. Mind nagyhírű divatcég árui. Van itt Victoria Secret , Kelvin Klein, Gucci, mind fehér, fekete és piros színű csipke csoda. Megfogom az egyik pikáns darabot, és rögtön zavarba jövök. 

- Nézd ezt a darabot? – szólok Sarahnak, aki pont mellettem nézeget egy piros feketével kombinált babydollt. 

- Ez aztán tényleg arcipiritò darab.- kiguvadt szemekkel nézi őket.

Ha még őt is meglepi akkor tényleg zavarbaejtő fehérnemük. Szerencse, hogy reggel mindent leborotváltam.- suttogja- nézd csak ennek tiszta csipke a melltartó része, nem hagy semmit a képzeletre.- egyre furcsább tekintettel nézi a darabokat.

- Sarah , mondhatunk nemet is.- könyörgően nézek rá.

- Ne butáskodj, elvégre profik vagyunk. - biztatott- Végül is ezen is tul kell esni. 

- Akkor sem tetszik ez nekem.- suttogom 

- Mondtál valamit?

- Nem, csak egyszer lenne már ennek vége.


*


   Délután jár már az idő, mi Sarahval kivonultunk a kertbe kicsit levegőzni. Mivel mind egyszerre jöttünk, türelmesen kell várni mig sorra kerülünk. Danny felakasztott egy táblázatot a nevünkel, hogy tudjuk a sorrendet. Mi késő délutánra kerülünk sorra, addig pròbaljuk kellemesen elfoglalni magunkat.

- Nagyon jò ötlet volt, hogy kijöttünk napozni.- Sarah òriasi napszemüvegével fekszik a kerti 

nyugágyon. Egy limonádét kértünk, mert tikkadztò a meleg.

- Egyetértek.- semmi kedvem nem volt Mister Yokamoto és Mark közelébe lenni.

Miután vége volt az eligazításnak, megmutatták a studiová varázsolt szobát

Az emeleti szoba egyiket rendezték át egy fülledt hálòszobává. Vörös agynemű és fényes füzérek diszitették a szobát. Pár gyertyát is tettek a padlòra es az éjjeli szekrènyre. Nekem egy kicsit tùl erotikus. Fogalmam nincs melyik cégnek kellenek ilyen vadító fotòk. Ahogy leértünk megjelent a japán kéjenc. Pechemre rögtön észrevett, pedig pròbáltam Sarah mögé bujni. 

- Szervusztok kedveseim.- köszöntött nyájasan,  csak az hiányzott, hogy arcon pusziljon.

Mason rögtön megjelent, és eltávolította a közelünkből. Hálasan mosolyogtam rá. Meg is igértem magamnak, hogy később meghálálom neki. Egesz nap körülöttem volt, igaz észrevétlenül. De éreztette velem, hogy figyel rám. A kedvenc ebédemet hozatta, és titkos pillantasokkal méregetett. Türelmetlenül várom, hogy ujra kettesben legyünk. Az idő lassan telik, tudva, hogy én vagyok az utolsò akit fotòznak, és még kilenc után is lesz egy plusz fotòzás. Amiròl eddig semmit sem mondtak.

   Sarah az òrájára nézett. 

- Lassan öt òra van, ideje készülődnöm. – Saraht nyolcra osztották be, de még fodrásznak és sminkesnek dolgozni kell a kinézetén.

Feláll, elindul, de látja, hogy nem követem. Ezért visszafordul

- Nem jössz be?

- Még van egy kis időm, addig lazitok, nem baj? 

- Dehogyis. – hosszù lábaival bemegy a házba.

A napszemüvegemen keresztül nézelődöm. A lányok nagy része tùl van rajta. Igy már nagyjából tudom, hogy mire számíthatok. Elmondásaik szerint egy nagy ágyba kell pózolni, de a takarò eltakarja a pikánsabb részt. 

- Szia baby!- Mason hangját meghallva felegyenesedem.

- Szia, te mit keresel itt? – körbenézek, mert nem szeretném ha valaki meglátna minket.

- Hiányoztál. – lehajol és ráérősen meg csókol. Sajnos tùl hamar vége szakad a csòkjának. Hangot adok a nemtetszésemnek. Ő csak vigyorog.

- Hamaros Arabella, nincs sok és végre az enyém leszel.

Szavai megdobbantják a szívemet.

- Mennem kell, később látlak.- feláll és indulni készül.

- Ott leszel a fotòzáson?- a hangom teli van reménnyel.

- Megígértem, ott találkozunk.- rám kacsint és továbbmegy.

Gyors léptekkel bemegy a házba, vissza fekszek mosolyogva a nyugágyra. Úgy érzem, sosem éreztem ilyen erős érzéseket még senki iránt. Dacára a mostani bonyolult életemtől. Masonnal ugy érzem, hogy végre élek. Kiszámíthatatlan de szenvedélyes. Hihetetlen vonzó férfi. Állandóan csak ő jár az eszembe. Alig várom, hogy az ùj életemet vele kezdjem el. Lehet, hogy nem lesz tökéletes de akkor is vele lehetek.

Az telefonom csengése felriaszt az ábrándozásból.


Gyerünk csajszi, irány a smink. Te jössz, mi elmentünk készülődni az esti partira. Szorítok. Puszi


A fenébe nem is gondoltam, hogy igy eltelik az idő. Beszaladok a házba, a fiatal sminkescsaj rögtön elkap.

- Hol voltál, sietnünk kell.- leültet a tükör elé, és dolgozni kezd az arcomon.

Husz perc alatt végez velem. Belenézve a tükörbe nem ismerek magamra. Egy igazi szexi démon néz vissza rám. A szemem füstös, fekete tussal van mŕg rásegítve, hosszú szempilláim csak verdesik a szememet. A ráadás a vörös rúzs, ami véleményem szerint már sok. De ezt nem én dönthettem el.

- A Suzy hol vannak?

- Sikerült hamarabb megcsinálni a fotòzást. 

- Csak te maradtál. – int le.- Irány a fodrász! – felállit mint egy próbababát, és már küld a másik asztalhoz.

A fodrász srác mosolyogva int, hogy üljek le a tükrös asztalhoz 

- Mesés a hajad, meglátod vadító leszel.- cukiskodik.

Nem reagálok rá semmit, mivel gondolom ha a sminkbe nem volt beleszólásom ebbe sincs.

A srác elkezd dolgozni a hosszú szőke hajamon. Ügyes mozdulattokkal besüti, gyönyörű egyforma loknikat varázsol bele. Az egész hajzuhatag a hàtamra terül.

- Meseszép vagy.- vigyorog elégedettem.

Felállok, es látom, hogy összepakolja a kellékeit.

- Indultok is? 

- Igen, mi itt befejeztük a munkát. – folytatja a munkáját

- Rendben boldog ùj évet.

- Neked is, örülök, hogy megismerhettelek , kár, hogy lerövidítették a szerződésünket.

- Miért? – akadok fent, hiszen január végéig itt lesznek a lányok.

- Nem tudom, nekünk csak ennyit mondtak. - Legyen szép életed. – felvette a hátára a táskáját es két puszival búcsúzott.

Ahogy kilépett Danny jött utánam.

- Menj öltözz, mindjárt fotòzunk.

Szótlanul és kicsit idegesen bevonulok az öltözőbe. A használt fehérneműk egy dobozba vannak téve, csak két fehérnemű van már a fogason. Nagy levegőt veszek. Ha ennek vége megválogatom, hogy milyen munkát fogadok el. Kezembe fogom a csipkedarabot és kárhozom magam, hogy miért nem olvastam el rendesen azt az átkozott szerződést.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...