Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. június 19., hétfő

Kihivás 15 nap

 Gitár.

   Hangos zenét lecsendesítem, ideje készülnöm. Le vetkőzőm csak egy bugyit hagyok magamon. Minden tökéletesnek kell lennie. Fél óra múlva itthon lesz. A zenekarnak tíztől van koncertje, egyre itthon lesz. A kedvenc vodkaját kikészítem, az asztalra teszem, úgy ahogy ő szereti. Igy miközben engem néz, nyugodtan tudjon iszogatni. Befekszem az ágyba, az ajtó kinyílik. Nagyszerű már meg is érkezett. Hallom, hogy a kulcsait ledobja a többezer dolláros kisasztalra. Nem érdekli, hogy nyomot hagy rajta, talán ez igaztaja. Ebben a monstrumban minden egy vagyonba kerül. Miután a zenekar befutott, az első nagyobb összegből ezt a házat vette, és én tökéletesen illettem bele. Egy nő akivel kénye kedve szerint játszhat.

 Persze nem volt ellenemre, minden nőnek imponál mikor egy vonzó rocker randira hívja. Igy voltam én is, nagyon megkedveltem és beleszerettem. Ő a múzsájának tart. Állítása szerint miközben csodálja a testemet, jönnek a legjobb ötletei. Ron írja a szöveget a dalaiknak. 

Be nyit az ajtón és elégedetten végignéz rajtam. A bugyimtól is megszabadultam, igy teljes meztelenségben pompázom előtte. Az italból kortyol egyet majd elhajítja. Micsoda pazarlás, holnap lesz mit eltakarítani utána. Nem mintha érdekelne. Ron ma többet ivott a kelletténél, járása instabilabb mint álltalában. A gitárjával a kezében leül az ajtó elé. Szakad nadrágja sáros, cipője is tiszta kosz. Kitudja melyik tócsába esett bele. Biztos valamelyik haverja kiszedte belőle.

- Édes Haney,olyan jó hozzád hazajönni, és csak csodálni a testedet. Alig várom hogy beléd temetkezhessek.

Gyűlölöm ezt a becézést, pici korom òta nem szeretem a mézet, a nevem Haily, de sosem szólított úgy. Belementem, de rosszul esett, hogy nem figyelt sosem rám. Talán ez is egy intő jelnek kellett volna vennem, de már késő.Közeledik felém, próbálom kikapcsolni az agyam, nem reagálni a tetteire. Leül az ágy szélére és elkezd gitározni. Olyan csodálatosan játszik, mindenkit elvarázsol a zenéjével. Én is igy voltam vele, rabul ejtett a férfias kisugárzása. Három év alatt semmi sem kopott a tehetségéből. Miután elhall a zene leteszi a gitárt és vetkőzni kell. Mindig ugyanaz a rituálé, szerencsére nem ér meglepetés. A testén női karmolások és szívások éktelenkednek. A férfiassága készenlétben áll, fölém mászik és kényeztetni kezd. Ami abból áll, hogy durván megharapja a melleimet és az ujját belémmártja.

- Látom élvezed.

Annyira nem ismer, hogy észrevegye mennyire nem indultam be. Gyorsan fölém kerül és elkezd dugni. Hajtja a saját élvezetét. Leszarja, hogy nekem jó vagy nem. Számolom a másodperceket és egyszer csak rám rogy. 

- Végre hat az altató te állatt.

Kiszabadítom magam, kiszállok az agyból, végig nézek rajta. Annyira szánalmas alak. 

Szerencsére hatott az altató, és végre eltűnhetek. Hetek òta a menekülést tervezem . A sok erőszakoskodás és bántalmazás után el akartam hagyni de sosem engedte. Mindig azt mondta, hogy ha elhagyom vége a zenéjének, és azzal az életének is. Igy ma altatót csempésztem az italába. A csomagom a szekrényből kiveszem, a szőke hajamra fekete rövid parókát húzok. 

A kocsimba beülök és meg sem állok a következő államig ahol a testvérem vár rám. Végre magam mögött hagyom Ront és a bandáját. 

Hátra nézek a hátsó ülésre és elmosolyodom, mikor felkell lesz egy kis meglepetés számára.


 

A drága Gibson gitárjának hűlt helye lesz, mert itt pihen a kocsimba.

#juniusiprojekt #gitár #vallaldbe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...