Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. június 15., csütörtök

Kihivás 13 nap


Dr Jekyll es Mister Hyde


  A fekete tűsarkúban idegesen le föl járkálok. Ez az éjszaka nem teljesen olyan lesz mint amit terveztem. Ericanak megígértem, hogy tökéletes leány búcsút tartunk. Én mint a legeslegjobb barátnője kötelességemnek éreztem, hogy megrendezzem, élete legőrültebb buliját. Erica még gímiben ismerte meg élete nagy szerelmet, ő volt az egyetlen férfi az életében. Sehol egy egy éjszakás kaland, vagy egy részeg éjszaka. Ezen sürgősen változtatni akartam, persze nem azt szerettem volna, hogy az első szembe jövő férfival lepedőakrobata mutatványokat végezzen. Nem , arról hallani sem akart volna. Viszont Vegasba sikerült elcsábítsam. 

A barátnőinkkel és az unoka tesóival felültünk az reggeli gépre és Vegasba utaztunk. Tökéletes nap volt. Kényeztetés minden mennyiségben, fürdés a medencébe, masszázs, kozmetika, finom ebéd és persze megcsináltuk egymás frizuráját is. Egy valami hiányzott, hogy tökéletes legyen minden, az pedig az örült éjszaka. 

Ericat sokat győzködtük, hogy jöjjön el ebbe a klubba, Sexyz minden nő álma. Férfi felszolgálok vannak, kevés öltözetben. A megivott ital mennyiségnek köszönhetően Erica teljesen ellazult. Minden bókra csak vihog és kacsingat. Nagyon vicces, szerencsére videót is készítettünk igy le sem tagadhatja. Ránéztem a telefonomra, és lassan tizenegy óra, ellenőriznem kellett a meglepetést. A folyosón találkoztam a managerrel es rossz hírt közölt. 

Sajnos a fiuk le betegetek, romlott ételt ettek. 

Most itt vagyok és nem tudom mihez kezdjek, a manager, azt ajánlotta, hogy fújjuk le vagy keressünk más helyet. Tudom, hogy ha most Ericat felállítanám biztos érezné megjobban az alkohol hatását és haza akarna menni. Ezt nem engedhetem, milyen legjobb barátnő és a világlegjobb tanúja lennék ha ezt nem oldom meg. Ahogy járkálok a folyosón beleütközőm egy férfi mellkasba.

- Elnézést, figyelmetlen voltam.

- Semmi baj, Amanda te mit keresel itt?

Szembe nézek a testhez társuló arcra, meglepődőm, Ericet látva.

- Ezt en is kérdezhetném, ezer éve nem láttalak. Talán tizennégy éves voltál 

szemüveges és csak a tudomány es a matematika érdekelt. 

- Huha, most zavarba hoztál, azóta kinöttem a szemüvegből, látod- a szemüveg helyére 

mutat.- ma már kontaktlencsét hordok és vegyész vagyok.

- A többiek is itt vannak?

- Igen, de a szállodában, kiugrottam inni meg egy két sört, és talán felszedni valaki csinosat. – szexi ajkait megnyalja.

Nagyon vonzó, de most erre nincs időm, meg kell oldanom egy fontos problémát.

- Kellene nekem egy pasi aki vetkőzne ma este, esetleg nem ismersz valakit. 

- Nem is tudom, mit kapok cserébe.

- Nem emlékszem, hogy ilyen kis palykos lettel volna.

- Amanda azóta eltelt tíz év, felnőttünk.- ujra az a mosoly, ennivaló.

- Mit szolnál egy puszihoz.

- Rendben megegyeztünk de előtte kérem a puszit.

Az ajkai vonzóak, de végül az arcára adok egy puszit .

- Ez nem tisztességes, de megoldom a kis problémádat.- telefonszámot cserélünk.

A helyemre érve kapok tőle egy üzenetet, hogy tíz perc és érkezik a táncos.

Izgatott vagyok, és kíváncsi. Gyorsan eltelt az idő és hirtelen elhallgat a zene és felcsendül Joe Cocker You Can Leave Your Hat On számja. 

Izgatottan tapsolunk, a színpadon megjelenik öt férfi, talpig beöltözve szakadt ruhában és bottal, bilincsel és fegyverekkel felszerelve. A fekete maszkjukkal olyanok mint egy bűn banda. Elindul a zene, mi pedig nyál csorgatva nézzük őket, az egyik férfi lejön a szinpadròl és egy erotikus táncot lejt Ericanak. Ő csak kacag és pirul a sok italtól. Lassan a többi srác is csatlakozik az asztalunkhoz. Ez egyik férfi a csípöjét izgatóan mozgatja előttem. A felsőjüktől lassan megszabadulnak. Én is pajkos vagyok ezért megszorítom a fenekét. Fel kiállt és ismerőssé válik a hangja.

- Nem szabad mert kikapsz rossz kislány.- a maszkot kioldja és felismerem Ericet. 

- Olyan vagy mint Dr Jakyll es Mister Hyde az őrült tudós és bántalmazó.

- Ò ha tudnád. 

Körbe nézek és felismerem a társaságot. Erica boldogan csókolózik leendő férjével.- Te őrült, elhívtad a fiúkat.

- Milyen tanú lennék ha engedném, hogy az unokatestvérem leendő felesége előtt más férfi táncoljon.

Összemosolygunk és a nyakánál fogva magamhoz húzom, hogy megkapja a csókját.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...