Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. június 21., szerda

Kihivás 18 nap

 Tanítò


   A szobámban maximumon hallgatom a zenét. Alig várom, hogy jöjjenek a srácok, ki kell szabadulnom itthonról. Jön egy üzenet tőlük, hogy pár perc és itt vannak. Nagyszerű, felkapom a bőr dzsekimet és indulok is. Azt sem bánom ha várnom kell kint rajuk. Csak ne itthon legyek. Apa a tévét nézi, közben le sem veszi a szemet a telefonról. 

- Elmentem! – jobb a béke, inkább elköszönők tőle.

- Délben vendégünk lesz, ne maradj ki túl sokáig.

Apa elfelejti, hogy már elmúltam huszonegy éves, nem szólhat bele az életemben. 

Mostanában feszült a viszonyunk. Az utolsó évemet kezdem ősszel az egyetemen, nem akartam hazajönni vakációban, de rám parancsolt. Még egy év és szabad vagyok, csak pénzével tud sakkban tartani. Fel alá járkál ok mig megérkeznek a fiuk. Beülök az autóba és meg sem állunk a törzshelyünkig. Le dobom magam a székre és sorba rendeljük az vodkákat. Nagyon sok mesélni valònk van hiszen egész évben alig jövök haza. Megosztjuk a nő ügyeinket is. 

Egyikünk sem vágyik kapcsolatra, de szeretünk szórakozni a lányokkal. 

Kimegyek a mosdóba, közben megpillantok egy vörös szépséget. Hosszú göndör haja verdesi a hátát. Szemüvege szárát rágcsálja, hangosan kacarászik a barátnőjével. Eddig sosem láttam erre, kicsit idősebb olyan szexi tanító néni típus. A mellei formásak, izgatóan dudorodik ki a felsőjéből. Odamegyek az asztalunkhoz. Nincs veszíteni valóm, maximum elküldenek. 

- Sziasztok szépségek! – a barátnője felvihog, nem foglalkozom vele, csak a kis vörös érdekel.- Meghívhatlak egy italra?

- Pont most iszom.- rá mutat az asztalon lévő koktèlra.

- A következőt én álom.

- Szerintem pont eleget ivott, igaz nagyon ideges igy jól jön a lazítás- kezdem megkedvelni a barátnőjét.

- Damian vagyok és te szépségem?

- Nora vagyok.- kezei puhák es finomak.

Szerencsére beleegyezik és tovább iszogatunk. Érzem, hogy lassan a fejembe száll, de nem érdekel. Annyira érdekes és különleges nő, kiderül, hogy nemrég költözött a városba és irodalom tanárnő a helyi gimnáziumban. Okos es vicces, ma meg kell kapnom őt, egész nyáron el szórakozhatnánk. 

Elmegy a mosdóba és én követem őt, csakis a biztonsága érdekében. Ő is sokat ivott. Kilép és mosolyog mikor meglát. Megfogom a kezét és egy sötétebb helyre húzom. Vadul a szájának esek. Édes gyümölcs ize van a sok koktéltól. 

- Ezt nem szabad!- a tettei teljesen mást mutatnak. 

Addig csókolom mig kifulladunk. El kell tűnnünk innen.

- Az asztalon hagytam a tárcámat, egy pillanat és itt vagyok, végre leléphetünk.

Ujra meg csókolom es ott hagyom. Gyorsan a tárcámat a zsebembe teszem, mire visszaérek hűlt helye van Noranak. 

- Hova tűnhetett, még a telefonszámát sem kértem el.Sehol nem találom. Csalódottságamban vedelni kezdek.

      Fogalmam nincs, hogy hogyan jutottam haza, csak arra eszmélek, hogy valaki kopog a hálószobám ajtaján..

- Damian készülj, mindjárt kész az ebéd! – apa léptei elhalkulnak.

Kénytelen vagyok összeszedni magam. Megígértem, hogy viselkedni fogok. Le zuhanyzóm, alaposan fogat mosok. A fekete hajamat összeborzolom, nem fáradok a szárításával. 

A csengő hangosan megszólal. Ideje lemennem. Kimegyek a szobámból, halk női hangot hallok. Apa kedvesen, beszél vele. Vidám aminek örülnöm kéne. A lépcsőről megpillantom őket. A földbe gyökerezik a lábam. Most zöld ruhában van, a haját felcsatolta, a szemüvege a helyén van.

- Gyere le Damian, beszeretném mutatni Norat, a barátnőmet.

Nora rám néz és elsápad. Nagyszerű apa végre tovabblépett anya hűtlenségen és basszus pont az én szexi tanító nénimmel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...