Keresés ebben a blogban

Összes oldalmegjelenítés

2023. május 5., péntek

4. Fejezet

 4. Fejezet


Az együttes belekezdtet a zenébe. Daviddel nagyon szeretek táncolni.

- Nagyon csendes vagy! – suttogja a fülembe.

- Meglepődtem, nem számítottam ilyen bejelentésre. Nem tudom mire gondoljak.

A kezeivel szorosabban fogta a derekamat. 

- Ne aggodj, minden rendben lesz.

- Hogyne aggodnék, hiszen lehet, hogy holnap utcára tesznek. Nem láttad milyen lányokat hozzott. Nagyon szépek és csinosak.

- Egyik sem mérhető hozzád.- ajkai lágyan megcsòkolnak.

David vállai felett észreveszem Mister Sharper tekintetét. Le sem veszi ròlam a szemét. Annyira zavarba ejtő. Hogyan is mondhatnám el Davidnek, hogy jobban megijeszt az ùj főnök és az érzések amiket kivált belőlem. Annyira sokkolt mikor Micheal bejelentette a hirt, a pezsgős poharamat majdnem elejtettem. Hiszen ez az ember látott majdnem csupaszon. Állandòan rám nézett, és tudom, hogy kéjes gondolatai támadtak. Alig vártam, hogy elmenjünk a közeléből. 

- Ne haragudj, de menjünk igyunk valamit, nagyon megszomjasztam! – le kell ülnöm és innom valami erőset, össze kell szednem magam. Elvégre nem történt semmi. Ő az ùj főnök, tudok én profin viselkedni. 

- Gyere menjünk. – David szorosan megfogja a kezemet és a bárpulthoz vezet.

Ùjra nekimegyek egy hatalmas testnek. Esküszöm ma nagyon két ballábas vagyok. Nem vall rám az ilyen viselkedés.

- Végre személyesen is bemutatkozhatok önöknek. – Basszus, basszus ezt nem hiszem el, már megint itt van. Mikor lesz már vége az estének. Ki kell pihennem magam, és el kell felejtenem ezt az idegent. Alig várom, hogy végre Fidzsin napozzak, és élvezzem David figyelmét.

- Ò, tényleg még nem sikerült bemutatkoznunk személyesen. Én David Morgan vagyok a cég könyvelője, mondhatni Michael jobbkeze, ez a csinos gyönyörű nő mellettem pedig Arabella Lorens, a cégünk legsikeresebb modellje és a barátnőm.

- Örvendek a tálalkozasnak.- erős markába fogja David kezét. , majd hozzám fordul. Sötét borostásarcán huncut mosoly jelenik meg.

Megbabonáz, nem tudom levenni ròla a szemem. Milyen érzés lehet a borostálya karistolása a testemen. Biztos mindenhol piros foltot hagyna, igy másnapra is hagyna édes emlékeztetőt. Érzem, hogy ég az arcom. Nem ismerek magamra, nem szabad ilyesmire gondolnom. David itt áll mellettem. 

– Mason Sharper vagyok de hívjanak csak Masonnak.

- Én is örvendek- magához hùz és két puszival üdvözöl. 

Megérzem édes, füszeres parfümje illatát, teljesen megbabonáz ez s férfi.

- Mennünk kell, Arabella nagyon megszomjazott.

Hálás vagyok Davidnek, hogy kiment szorult helyzetemből, még ha sejtelme sincs, hogy mi zajlik most bennem. 

- Persze, menjenek csak, kesőbb találkozunk.

Nem hiszem, ma biztos nem szeretnék vele összefutni. Amint tehetem haza ráncigálom Davidet. Nem igy képzeltem a mai estét. Igazán ünnepelni akartam akár hajnalig is. Hiszen micsoda sikerünk van. Ez a vonzò férfi mindent elrontott.A bárpulthoz érve,leülök az első szabad székre. 

- Kérnék két pohár bort. - szerencsére David rögtön leadja a rendelést. 

Amig varunk rá, szòtlanul ölel magához. Sarah szalad ide hozzánk.

- Jaj de jò, hogy elcsíptelek titeket. Egész este nem tudtam veletek beszélni .Láttad az ùj főnököt, micsoda szexi hím.- ajkait megnyalja,  ha tudná, hogy miket terveznék vele csinálni.- láttad azt a formás popsit, igazán harapnivalò.El is képzelem, hogy Sarah beváltaná terveit ha Mason kaphatò lenne rá.

- Hölgyeim itt a végszò, én inkább lelépek. Michaellel még meg kell beszélnem pár fontos dolgot.- odahajol hozzám és megcsòkol- Utána két hétig csak a tiéd leszek.

Nézem távolodó lépteit, mindig határozott, egyenes testtartása most kicsit félénk. Megáll Michael és Mason mellett. Nem vesznek ròla rögtön tudomást, olyan mintha a cápák között úszkálná, ő a kis hal akiròl tudomást sem vesznek. Egyik lábáról a másikra áll, mintha nem találná a helyét köztük. Mason már teljesen más. Ő a társaság ura, mindenki rá figyel, isszák a szavait. A körülötte lévő nők áhítattal és csábosan pillantgatnak rá. Mindegyik nő, az a szerencsés akarna lenni, aki ma a seggfej ágyába köt ki. Látszik rajta, hogy tudja, hogyan bánjon a nőkkel, az ilyen férfinek minden napra akad, aki felmelegítse éjszakánkét.

- Arabella, hahó, hallod amit mondok – Sarah a kezét lengeti előttem, nem figyeltem egyetlen szavára sem.

- Sajnálom, de hosszù nap volt, nem figyeltem.

Megfordul és észreveszi, hogy kik kötötték le a figyelmem.

- Ha én is ezt a fincsi him társasagon legeltethetném a szemem , én sem figyelnék rád. Már megbocsáss.

Gondterhelten megdörzsölöm a fejem, érzem, hogy közeledik a migrénem. Tùl sok volt ez a hònap nekem, ezért is vannak ilyen kusza gondolataim.

- Ez a Mason nagyon guszta darab. Nézd milyen jòl áll rajta az az öltöny. Makulátlan még egy gyürődés sincs rajta, ugy bemocskolnám. – csòkot küld felé, kár, hogy nem veszi észre.

Nem tagadhatom, legalább magamnak, hogy szénfekete öltönye mesésen és divatosan áll rajta. Hòfehér ingje kiemeli barnaságát. A borostás arcot nem kedvelem, mindig elhanyagoltságot sugárzott, de rajta még ez is szexi.

- Kár, hogy nem keverem a munkát a magánélettel, nem azért dolgoztam éveken keresztül, hogy az ùj főnök alá feküdjek.- megbánt a mondandòja, hiszen én Davidel dolgozom, igaz, hogy nem ugyan ott.

- Ugysem találkoznátok.

- Ebben tévedsz drága barátnőm.- kérdőn felé fordulok. - Jaj, te kis butus, semmire sem figyelsz, ugy halottam.

- Megint valami uj pletyka. – kezembe veszem az ujjabb pohár boromat, csak lassan kell innom már érzem, hogy kezd a fejembed szállni.

- Ne szakíts mindig félbe. Beszélgettem egy kicsit az ùj lányokkal és azt rebesgetik, hogy az ùj főnök szereti, ha minden a felügyelete alatt van. Nem az az irodában ülő tipùs. Megnézi, hogy hogyan dolgoznak a lányok. Főleg a fotózásokon vesz részt. Szereti ha a fotòsok a legjobb munkát adják ki a kezükből.

Nem hiszem, hogy tudnék a közelében dolgozni. Nem tudnám levenni ròla a szemem. Belekortyolok az italomba, muszáj megnyugtatnom magam, de hiszen én nem szoktam divatmagazinoknak fotòzásokat vállalni. Végre kicsit megnyugszom.

– Ez ránk nem vonatkozik, mi kifutò modellek vagyunk, nem fotòmodellek.

- Ebben tévedsz drága Arabella, minden meg fog változni, más koncepciò szerint fogunk dolgozni. Nekünk is kell majd vállalni fotózást. Nem is bánom, képzeld el ezt a férfit amint nézi, hogy hogyan pòzolunk. Még jobban kihozza belőlem a vadmacskát.

Én nem akarok arra gondolni, ahogy áthatóan nézné a testemet, zavarba jönnék vagy sajnos lehet pont az ellenkezője, teljesem kifordulnék önmagambòl. Leteszem a pultra a bort, pont eleget ittam. Felállok és megszédülök.

- Ki megyek a frisslevegőre.

- Jòl érzed magad, ne kisérjelek el?.- Sarah aggòdva néz rám.

- Minden rendben, maradj csak és élvezd az estét.

      A terasz ajtaját kinyítva megcsap a téli hideg levegő. A kabátomat bent hagytam, de nem bánom, legalább kitisztul a fejem. Nem szoktam inni, mindig vigyázok a megjelenésemre, ezért pár pohár bort rögtön megérzek.A kilátás gyönyörű, egész New Yorkot látni lehet. 

Egész életemben sikeres és gazdag akartam lenni. Eleget nyomorogtam gyerekkoromban. Jò nagy összeg fog most landolni a bankszámlámra, és még David is itt van nekem. Egy hosszù fekete estélyi ruhás idősebb nő kijön a teraszra, magában van és rám mosolyog. Semmi kedvem most a bájcsevejhez. El kell tünnöm innen. A terasz egyik sarkába hùzodom meg, pont a hatalmas ablak mellett. A nő szerencsére elfelejtkezik ròlam, előveszi a neszesszeréből a doboz cigijét. Ugy látszik csak dohányozni akart.Ahogy benézek az ablakon megátom a vonzò idegent. Micsoda gyönyörű férfi, tudom, hogy nem mondunk ilyet férfira, de ő tényleg az. Az a kisugárzás, igazi férfias erőt bocsájt ki. A szmoking megfeszül széles vállain ahogy határozottan magyaráz valamit. Megdörzsölőm a homlokom, a fejfájás egyre elviselhetetlenebb. Sosem vonzott ennyire valaki, ki kell vernem a fejemből. A tekintetem újra rátalál, mintha le sem tudnám venni ròla a szemem, megbabonáz. Davidet látom melette, és elég idegesnek tűnik. Mason a vállára teszi hosszù ujjait és kajánul mosolyog. Mintha ő győzedelmeskedett volna. David arca egyre fehérebb, majd beletörődőn bòlint. Mason megpaskolja az arcát, lekezelően viselkedik vele és ott hagyja. David ujjai elfehérednek a boros poháron. Sosem láttam még ilyen állapotban. Bosszusan megrázza a fejét, majd lehùzza az egész pohár bort. Nem értek semmit. Hirtelen szem elől tévesztem. Ez az este egyre rosszabb, jobb lenne indulni. Kikeresem a telefonom, irok egy üzenetet neki, hogy menjünk végre haza. Gyorsan jön a válasz, hogy pár perc és mehetünk.

Felállok a székről és odasétálok a korláthoz, hogy utoljára megcsodáljam a kilátást. Lassan közeledő lépteket hallok, David gyorsan végzett. Érzem a hátamnál a teste melegét. A keze a derekamra helyezi.Ideje, hogy végre közelebről megismerkedjünk!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kihivás

 Gyertya es füstölő    A hosszú listával állok az ajtó előtt. Rengeteg bútort es dobozokat kell bepakolni. A homlokomon gyülekező izzadságcs...